Husqvarna tutvustab kolmanda generatsiooni robotniidukeid

 Husqvarna tutvustab kolmanda generatsiooni robotniidukeid

Husqvarna tutvustab kolmanda generatsiooni robotniidukeid. Husqvarna uued, kolmanda põlvkonna robotniidukid Automower® 320 and 330X on mõeldud 800-3200 m2 muru hooldamiseks ja suudavad oma tööd kohandada nii teie aia kujuga kui ka kasvava muru kõrgusega.   „Husqvarna on robotniidukeid arendanud  ja tootnud  juba pea 20 aastat ja need muutuvad aina targemaks ja efektiivsemaks ning muudavad muru hooldamise muretuks,“ ütles Husqvarna Eesti tegevjuht Jaanus Vahesalu. „Tänapäevased robotniidukid niidavad muru ilmast ja kellaajast hoolimata, nii vihmaga kui ka öösel,  on vaiksed ning ei saasta õhku,“ lisas ta. Nagu robotniidukite varasemadki mudelid, lõikavad  ka uued Automower® mudelid korraga vaid mõne millimeetri murust tekitades niimoodi multši, mis muru väetab. Uued robotniidukid kohanduvad muru kõrgusega – mida kiiremini muru kasvab, seda aktiivsemaks niiduk muutub.    Robotniidukeid juhendab kergesti  paigaldatav kaabel, kuid uuel  Automower®330X – l on lisaks sisse ehitatud GPS, mille abil juhuslikke trajektoore järgiv robotniiduk saab tuvastada alad, mis on juba niidetud. Tänu juhuslikule liikumisele lõikab niiduk muru ühtlaselt ning murule ei jää rattajälgi. 
Uue põlvkonna robotniidukitel on vastupidavad liitiumioonakud, parendatud on ka juhtekraani. Juhul, kui niidetav muruplats on suur ja robotniiduk töötab kaugemal, on mugav seda koju kutsuda vaid ühe nupule vajutusega.  
Automower® 320  on mõeldud kuni 2200 m2 muru hooldamiseks,  Automower® 330X saab hakkama 3200 m2-ga. Husqvarna Automower® 330X saavutas hiljuti Rootsi maineka testija Bäst-i test katsetustel 10 erineva tootja robotniiduki hulgas esikoha Premium klassis, kus seda tunnustati kui eksklusiivset,  luksuslikku,  suure jõudluse ning funktsionaalsusega mudelit. Husqvarna Group  on maailma suurim kettsaagide, trimmerite, muruniidukite ja murutraktorite tootja,  Euroopa juhtiv eratarbijale mõeldud kastmissüsteemide tootja  ja üks maailma juhtivatest teemantlõikevahendite tootjatest. Husqvarna kodukasutajatele ja professionaalidele mõeldud tooteid müüakse rohkem kui 100 riigis ja seal töötab 15400 inimest. 2013. aastal ulatus grupi käive 30,3 miljardi SEKini. Eesti tarbijatele on hästi tuttavad Husqvarna Groupi kaubamärgid Husqvarna, Jonsered, Gardena, Klippo ning McCulloch.    
Eelmine
Texase kombimasin
Järgmine
Husqvarna uus kiiver metsameestele