Pöördu vajadusel alati ja ainult volitatud edasimüüja poole – vaid nii saame pakkuda väljaõppe saanud tehnikute teenust.  Vaata – https://www.husqvarna.com/ee/tugi/

 

REMONDI- JA HOOLDUSTÖÖDE TINGIMUSED:

1. Remondi või hooldustöö aluseks on töö tellimisel kokku lepitud ja töölehele märgitud andmed. 

2. Seadme remondile eelneb defekteerimine ehk teisisõnu vea tuvastamine. Meie töötaja on kohustatud klienti teavitama töö eeldatavast maksumusest. Remonditasu tuleb tasuda ka juhul, kui seadme viga testimisel ei avaldu või kui seade tuuakse garantiiremonti, kuid hiljem selgub, et viga ei olnud tootjapoolne.

3. Mistahes seadme garantiiremonti toomisel on kliendil kohustus esitada nõuetekohane garantii kehtivust tõendav dokument (korrektselt täidetud garantiipaber, ostutšekk jne). Juhul, kui seadme defekt on tekkinud põhjusel, mis välistab garantiikorras remontimise, on remondi teostamise aluseks vastav kokkulepe kliendiga.

4. Juhul, kui ei ole kokku lepitud teisiti, on remondi või hoolduse tellija kohustatud remonti toodud seadmele järele tulema 3 tööpäeva jooksul peale töö valmimisest teavituse saamist SMSi, telefoni või e-posti teel. 

5. Seadme remondi orienteeruv tähtaeg on 14 kalendripäeva alates seadme remonti toomisest. Remonditähtaeg võib pikeneda meist mitteolenevatel põhjustel varuosade pika tarneaja tõttu või eriti raskelt leitava vea korral, samuti teatud seadmete hoolduse kõrgajal. Seadme eeldatava tagastusaja ütleme juba remonti toomisel, täpsemat infot võite alati küsida helistades 443 8686 

Robotniidukitele pakume hoolduspakette, vaadake hinnakirja siit