1. Kui olete enda jaoks sobiva toote leidnud võite need lisada ostukorvi kohe kategooria vaatest

2. Seejärel saate edasi liikuda ostukorvi, kus on ülevaade ostetavatest/tellitavatest toodetest

3. Kui olete veendunud, et tooted ja kogused on õiged, liikuge edasi “Maksma”

4. Kassas tuleb sisestada andmed tellimuse sooritamiseks. Vajadusel saate kauba saata ka teisele aadressile (e. erinev aadress makseaadressist)

5.Seejärel valige transpordiviis – täpsemalt nendest palun lugege SIIT

Pane tähele – postitame ainult käsitööriistu ja lisatarvikuid pakiautomaati, st. suure tehnika transpordime Teile koju kätte. Selleks valige transpordiviisiks “Kuller 15 eur”. Kui asute Pärnu linnas või maakonnas, toob kokkulepitud ajal kauba Teile koju meie kaupluse töötaja. Kui asute mujal Eestis, toob kauba Teile Omniva kuller (helistab ette ja lepib kokku päeva ja kellaaja). Toode on eelnevalt kaupluses kontrollitud ja garantii vormistatud ostja nimele.

6. Samuti tuleb valida makseviis:

6.1. Pangalingid – siit avanevad populaarsemate pankade lingid (SEB, Swedbank, Coop Pank, Luminor ja Citadele)

6.2. Kaardimakse – kasutades VISA või Mastercard’i, saab makse kiirelt sooritada

6.3. Tanni, LHV ja Liisi järelmaks – siit saab mugavalt ja turvaliselt vormistada soovitavale tootele järelmaksu

7. Kui tellimus on edukalt esitatud, tuleb teile e-mailile kinnitus tellimusest

8. Edasi tegeleme tellimusega esimesel võimalusel. Kui toode on meie Pärnu laos, jõuab see Teieni 3-4 tööpäeva jooksul. Kui toodet ei ole Pärnus, tuleb see Rootsi laost ja jõuab Teieni 10-14 tööpäeva jooksul. Tooted, mille laoseis on märkega “Järeltellimuses”, on tavalisest pikema tarnega (seoses kevadise eriolukorraga tehased Euroopas seisid ja kaubad saabuvad hilinemisega). Loomulikult anname tarneajast Teile jooksvalt teada. Samuti teavitame kohe, kui tellitud kaup kohal.

9. Kui Teil tekib küsimusi, võtke palun julgelt ühendust – tel 5300 3139 (E-R 9-18.00 ja L 9-15.00). Vastame kiirelt ka Messengeris – https://www.facebook.com/tannikauplus