REMONDI- JA HOOLDUST??DE TINGIMUSED:

1.Remondi v?i hooldust?? aluseks on t?? tellimisel kokku lepitud ja t??lehele m?rgitud andmed.?

2.Seadme remondile eelneb defekteerimine ehk teisis?nu vea tuvastamine. Meie t??taja on kohustatud klienti teavitama t?? eeldatavast maksumusest. Remonditasu tuleb tasuda ka juhul, kui seadme viga testimisel ei avaldu v?i kui seade tuuakse garantiiremonti, kuid hiljem selgub, et viga ei olnud tootjapoolne.

3. Mistahes seadme garantiiremonti toomisel on kliendil kohustus esitada n?uetekohane garantii kehtivust t?endav dokument (korrektselt t?idetud garantiipaber, ostut?ekk jne). Juhul, kui seadme defekt on tekkinud p?hjusel, mis v?listab garantiikorras remontimise, on remondi teostamise aluseks vastav kokkulepe kliendiga.

4. Juhul, kui ei ole kokku lepitud teisiti, on remondi v?i hoolduse tellija kohustatud remonti toodud seadmele j?rele tulema 3 t??p?eva jooksul peale t?? valmimisest teavituse saamist SMSi, telefoni v?i e-posti teel.

5. Seadme remondi orienteeruv t?htaeg on 14 kalendrip?eva alates seadme remonti toomisest. Remondit?htaeg v?ib pikeneda meist mitteolenevatel p?hjustel varuosade pika tarneaja t?ttu v?i eriti raskelt leitava vea korral, samuti teatud seadmete hoolduse k?rgajal. Seadme eeldatava tagastusaja ?tleme juba remonti toomisel, t?psemat infot v?ite alati k?sida helistades 443 8686? ?

P??rdu vajadusel alati ja ainult volitatud edasim??ja poole – vaid nii saame pakkuda v?lja?ppe saanud tehnikute teenust. Vaata –https://www.husqvarna.com/ee/tugi/