Kui soovid olla esimeste seas, kes kuulevad uuest Husqvarna robotniidukist, liitu kohe Tanni kliendiklubiga.

Uudiskirjaga liitumine
Kuna usaldame Husqvarna robotniidukite kvaliteeti, pakume 5-aastast garantiid kõigi uute 308V ja 312V robotniidukite ostu ja tooteregistreerimise korral. Pakkumine kehtib 3. märtsist kuni 30. aprillini 2026 tehtud ostude puhul.
Tulevik ei oota ja seda ei peaks tegema ka teie. Olge esimeste seas, kes saab teada tulevastest uudistest ning registreeruge juba täna.

Robotniidukite tehniline abi

Kui Su robotniiduk keeldub niitmast, vaata ise üle sellised nüansid (Husqvarna ja Gardena robotniidukite puhul):

1. laadimisjaamas põleb roheline tuli – signaal on tugev, kõik on super!

3. laadimisjaamas vilgub sinine tuli – piirdekaabel pole laadmisjaamaga ühenduses, st võib olla katkestusi kaablis

5. laadimisjaamas vilgub punane tuli – on ilmnenud tõrge antennis, pöörduge meie tehniku poole

2. laadimisjaamas vilgub roheline tuli – tugev signaal, ECO-režiim töötab

4. laadimisjaamas vilgub kollane tuli – viga juhtkaablis, masin ei leia laadimisjaama

6. laadimisjaamas põleb punane tuli – viga trükkplaadis, kindlasti vajalik meie tehniku abi.

Kui vajad siiski asjatundja abi, siis tehniku väljakutseks täida palun allolev vorm.

Tehnik võtab ühendust 3-4 tööpäeva jooksul ja lepib kokku täpse aja, millal saab viga tuvastama tulla.

Väljakutse tasu on 25 eur, sellele lisandub vahetatud tarvikute ning tehniku tunnitasu hind. Tasuda saab tehnikule kohapeal pangakaardiga või sularahas.

Robotniiduki tehniline abi